Friday 14 December 2012

Selamanya Harimau Malaya!

Assalamualaikum. Ok. Semua dah tahu Malaysia kalah. So? Aku tetap sokong HM. Thailand main taik. -.- Dorang dah jampi reff sepet tu. Tak guna. Kesian Fadhli Shas. Sampai nangis-nangis. Dapat dekat aku pengadil Korea tu, aku simbah dengan tomyam panas. 

T^T



Geram betul aku dengan Datsakorn Thonglao tu. Harey -,- Dah la pendek. Dia saja mengadu dekat Reff kpop tu. Patutnya pendek tu ja dapat kad. Satu lagi, sapa yang tendang-tendang muka Farizal Marlias? Teerasil Dangdang tu ek? Hantar Sofi Jikan sengat kau kang. Baru kau tahu erti penyesalan. -,- *Ada bebudak twitter kata Farizal GK paling charming. K. #Truestory :')


Sexy Back :D


Argh! serious aku geram gila dengan reff kpop tu. x( ! Btw, kesian dengan MatYo. Dapat bola je kena kepong dengan bebudak Siam tu. Siey betul. Tuih! Sampai kena buka silat. *HasbullahAwang. Dah la dia solo striker. Apa lah abang Gopal ni. Letak lah sorang lagi dengan dia. Dah la tak ambik Badri Radzi main. 

Nanti aku nak tengok Singapore dengan Thailand mana lagi Bersih 3.0 -,- . Rasa Thailand. Hahaha. K. Mintak Singapore menang. Tutup mulut orang tua *coach Thailand tu. Belagak! Haktuih!

Note: Ehem. Asraruddin Putra Omar handsome kan?

Update : Rasa nak naik angin ja baca comment-comment penyokong Singapore. Kurang ajar gila. Rasa macam nak sokong Thailand pulak. Tapi bila fikir balik apa yang player Thailand buat dekat player Malaysia, aku jadi sokong Singapore pulak. LOL me -,- .

Apapun jugak, apa yang jadi ada hikmahnya. Semuanya ketentuan Allah. Allahuakbar :')

Izzue Islam comel, Farizal charming, 
Photobucket