Thursday 20 September 2012

TRIAL

Assalamualaikum...

Trial dah habis. Result K.O. Lama dah tak upload blog ni. Tak tahu nak tulis apa. Better delete ja kan.Nanti boring pulak. Aku rasa aku ni semakin insane. LOL. Ada yang tanya, kenapa Mr. A? Saja ja aku letak nama tu. Kenapa? Problems? *trollface. Tadi  try sign up Tumblr. Macam pel. Tak reti aku. better stay ja dengan blogspot ni. Tak semak pala. Indah dunia. Sekarangkan musim Champions League. HALA MADRID. Puak-puak Barca f*** Madrid. Kisah? Selain Madrid, aku support Chelsea dengan Bayern Munich. Antara 3 ni aku tetap pilih Real Madrid. Orang kata perempuan minat Real Madrid sebab ada CR. Aku tak. Aku minat sebab semua orang yang ada dalam Real Madrid termasuk Jose Mourinho. LOL. Taklah.. Aku mula minat bola sebab selalu main PES. Bila main, mestilah aku cari team yang kuat. Antara yang kuat dekat situ, Real Madrid. Dulu sapa tak kenal Ronaldo kan. Lepas tu datang pulak musim World Cup. Aku main hentam ja pilih Espana. Tak tahu pon Espana tu kuat. Aku tak tipu k. Bila diorang dah jadi champion, aku jadi bangga macam mana tah. Sejak World Cup Africa tu la aku betul-betul minat bola. Bila dah minat Real Madrid, aku selalu la tengok highlights dekat Youtube. Almaklumlah.., tadak Astro. Aku pun jadi minat dekat semua player Real Madrid. Dari goalkeeper sampailah striker. Antara yang aku suka, Ozil, Hugain, Benzema, Khedira dan for sure la CR. hehe. 

Tajuk dah tak masuk dengan content post. haha. Kbye readers. 

Photobucket