Saturday 31 December 2011

Third Entry : Azam Tahun Baru

Assalamualaikum..

Banyak yang aku nak ubah tentang diri aku ni sebab aku nak SPM. hehe
❤ Nak jadi seorang yang rajin baca buku Sejarah
❤ Takmau tinggal sembahyang
❤ Nak kurangkan temper aku bila aku berdepan dengan orang yang lambat bertindak
❤ Nak kurangkan sifat pemalu aku bila berdepan dengan orang ramai
❤ Takmau buang masa dengan buat benda takda faedah
❤ Nak score 10A. #tak kira la + ka -
Kalau boleh aku taknak main-main langsung dah. Semua kerja yang aku kena buat, aku akan buat sungguh. Aku ni jenis tak yakin diri sendiri sebab aku punya kemalasan ni dah melebihi tahap yang sepatutnya. Bila aku malas aku tak bersungguh-sungguh.

Come on Fieza! You can do it! InsyaAllah. Allah always here for us.

btw readers,


Moga tahun ini lebih hebat. Bak kata The Miz,



Kbye readers.

Sincerely,
Fieza Jun